top of page

Najljubši vikend čaj

Kuharski recepti Črni čaj

Tole je recept za moj naljubši čaj, za katerega si vzamem čas za zajtrk ob prostih vikendih. Mogoče bo njegova kombinacija z mlekom in sladko smetano ter medom in začimbami prepričala tudi vas. Pitje črneag čaja z mlekom je pri meni priljubljeno že od otroštva. Kombinacijo z mlekom in sladko smetano pa sem nedolgo tega poskusila v Beogradu. Vso zadevo sem malo prilagodila še sebi in tukaj je moja različica:

Črni čaj s karamelo ali vanilijo

Čajna žlička medu

Ščepec cimeta, kurkume in ingverja

Malo kokosovega mleka

Žlica ali dve stepene sladke smetana

Zavremo vodo za čaj, nato pa dodamo čaj in ga pustimo 4 minute. Nalijemo v skodelico (moja je največja, ki jo preporemo v hiši:)), dodamo med in kokosovo mleko ter stepeno sladko smetano. Po vrhu obilno potresemo s cimetom, kurkumo in ingverjem. Zraven sodi kakšno dobro branje in življenje je prav čudovito. Uživajte!.

bottom of page