top of page

Torta Pavlova po moje


Torta Pavlova z murvami

Torta Pavlova je dobila ime po ruski primabalerini Ani Pavlovi. Zelo radi jo pripravljajo v Avstraliji in Novi Zelandiji. Z receptom za tole torto sem se srečala že v rani mladosti, ko sem imela v osnovnošolskih letih dopisno prijateljico iz Avstralije in mi je poslala za svojo deželo značilen recept. Žal se je njen recept izgubil. Stiki s tole avstralsko dopisovalko pa tudi.

Moja različica torte Pavlova pa je takšna:

4 beljake 150 gramov sladkorja v prahu

1 jedilna žlica vinskega kisa

1 jedilna žlica gustina 2,5 dcl sladke smetane 2 grška jogurta po 1,5 dcl

Murve ali drugo poljubno sadje

Pečico vklopimo na 150 stopinj Celzija. Iz beljakov stepemo sneg in nato dodajamo posebej po žlicah sladkor v prahu. Ko je zmes že trda dodamo kis in presejan gustin.Posebej stepemo sladko smetano in dodamo grški jogurt. Zmes iz beljakov damo na krog, ki ga izrežemo iz peki paprija, in damo v pečico na 150 stopinj Celzija, za pet minut. Nato zmanjšamo na 120 stopinj Celzija in pečemo še 60 minut. Izklopimo pečico in nato hladimo se 1 uro v pečici. Vzamemo iz pečice. Ohladimo in nato dodamo na vrh zmes iz smetane in jogurta. Dodamo poljubno sadje (v moje primeru murve). Odlična kombinacija so tudi jagode, ki jih pred tem zmešamo s sladkorjem v prahu in naribano lupino limete. Sok limete pa postopoma umešsmo v stepeno sladko smetano z jogutom.Se sladkamo, dokler torte ne pojemo!

Iz rumenjakov lahko zraven naredimo preprosto vinsko ali mlečno kremo: Rumenjake v kozici zmešamo s 4 žlicami sladkorja v prahu in 4 žlicami belega vina ali mleka. Dobro zmešamo z metlico za stepanje in počasi segrevamo na nizki temperaturi, dokler se ne zgosti. Ves čas mešamo in pazimo, da nam jajca ne zakrknejo. Ponudimo zraven torte. Pa dober tek!

bottom of page